Slovensko
Menu

FAQ - Som zamestnanec

Karta Edenred na Stravovanie
Stravné lístky Ticket Restaurant®
Karta Edenred na Rekreáciu
Edenred Benefity Premium

Ako si aktivujem kartu Edenred?

Po vytvorení osobného online účtu v Môj Edenred si aktivujte kartu. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a  kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Vaša karta bude v tej chvíli aktívna a môžete ju začať hneď používať. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet v Môj Edenred k predchádzajúcej karte alebo k nejakej inej bezkontaktnej karte od Edenred:

Pokiaľ vám kartu zamestnávateľ obnovil alebo vám dal ďalšiu novú kartu od Edenred, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte Môj Edenred. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a následne nato kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.

Prejsť na otázku

Čo sa stane, ak si kartu Edenred zabudnem aktivovať?

Neaktivovanú kartu nie je možné používať. Bližšie informácie o tom, ako si aktivovať kartu, nájdete v časti „Aktivácia karty".

Prejsť na otázku

Ako si vytvorím svoj osobný online účet Môj Edenred ku karte Edenred?

Svoj osobný online účet si vytvoríte v zákazníckej zóne Môj Edenred v sekcii Používateľ po kliknutí na "vytvoriť účet". Pri vytváraní zadajte sériové číslo karty (zo zadnej strany vašej karty) a aktivačný kód, ktorý nájdete v spodnej časti sprievodného listu, s ktorým vám bola karta doručená. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet, napríklad ku karte Edenred na rekreáciu, nie je nutné ho znova vytvárať aj pre stravovanie. Peňaženka Ticket Restaurant® vám bude automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu Môj Edenred.

Prejsť na otázku

Čo mám robiť, ak nepoznám svoj aktivačný kód ku karte Edenred?

Aktivačný kód sa nachádza v pravom dolnom rohu na sprievodnom liste, s ktorým vám bola karta doručená. Ak ste sprievodný list stratili, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na tel. čísle 02/5070 7333.

Prejsť na otázku

Ako si pridám novú kartu Edenred do už existujúceho osobného online účtu Môj Edenred?

Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte. Po prihlásení sa do svojho osobného online účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY a PEŇAŽENKY“ a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. 

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.

V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu, ktorú ste používali v online účte k predchádzajúcej karte na inú. Následne bude možné použiť pôvodnú e-mailovú adresu na vytvorenie nového účtu.

Prejsť na otázku

Kde zistím svoj zostatok na karte Edenred?

Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť v Edenred prostredníctvom mobilnej aplikácie MyEdenred alebo vo svojom osobnom online účte Môj Edenred alebo na telefónnom čísle 02/52 62 7777 podľa inštrukcií telefónneho automatu. Je potrebné si pripraviť PIN kód ku karte a 16-miestne číslo zo zadnej strany karty Edenred.

Prejsť na otázku

Čo je a na čo slúži mobilná aplikácia MyEdenred?

Vďaka mobilnej aplikácii MyEdenred máte svoj osobný online účet na dosah ruky. Zistíte v nej disponibilný zostatok na karte, prehľad vašich transakcií, ponuku reštaurácií v okolí, exkluzívne ponuky od partnerov, PIN kód, ktorý si viete aj zmeniť. V prípade straty alebo krádeže karty v aplikácii kartu ihneď zablokujete, čím sa okamžite vyhnete riziku, že by niekto vašu kartu mohol zneužiť. Stiahnite si aplikáciu zdarma na App StoreGoogle Play.

Prejsť na otázku

Ako sa prihlásim do mobilnej aplikácie MyEdenred?

Do mobilnej aplikácie MyEdenred sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Prihlasovacie meno je e-mailová adresa a heslo použijete to, ktoré ste zadali pri registrácii. V prípade, že si heslo nepamätáte, máte možnosť obnoviť si ho cez voľbu „Zabudli ste heslo?“.

Prejsť na otázku

Dostal/a som novú kartu Edenred, môžem ju opäť používať aj v mobilnej aplikácii MyEdenred?

Áno, je to možné. Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie MyEdenred.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM.

Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
Následne sa prihláste do mobilnej aplikácie MyEdenred pomocou nových prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie nového osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.

V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu v predchádzajúcom online účte na inú a následne bude možné použiť pôvodný e-mail na vytvorenie nového účtu.

Prejsť na otázku

Kde zistím svoj PIN kód ku karte Edenred?

Svoj PIN kód si zobrazíte v mobilnej aplikácii MyEdenred alebo vo svojom osobnom online účte Môj Edenred.  Na zobrazenie PIN kódu vo svojom osobnom online účte Môj Edenred prejdite do sekcie „Spravovať moje karty a peňaženky“ a zobrazte kód kliknutím na „Zobraziť PIN“. Ďalej postupujte podľa pokynov na overenie karty. Zadáte heslo na prihlásenie sa do vášho online účtu a CVC2 kód zo zadnej strany karty. CVC2 kód je trojmiestny kód uvedený na zadnej strane karty. PIN kód sa následne zobrazí po čísliciach viackrát za sebou.

Prejsť na otázku

Dostal/a som novú kartu Edenred, mám k nej rovnaký PIN kód ako k tej starej?

K novej karte máte nový PIN kód, ktorý si zobrazíte vo svojom osobnom online účte Môj Edenred alebo v mobilnej aplikácií MyEdenred.

Prejsť na otázku

Kde si môžem zmeniť svoj PIN kód ku karte Edenred?

Preddefinovaný PIN kód je možné zmeniť zdarma v každom bankomate, ktorý túto službu podporuje. Sú to bankomaty napr. Tatra banky, VÚB, ČSOB, UniCredit Bank... Rovnako je možné zmeniť PIN kód v mobilnej aplikácii MyEdenred.

Prejsť na otázku

Čo sa stane, ak pri platbe kartou Edenred viackrát za sebou zadám nesprávny PIN kód?

V prípade, ak pri platbe zadáte 3x za sebou nesprávny PIN kód, karta bude dočasne zablokovaná. Po uplynutí 24 hodín sa automaticky odblokuje a bude možné ju opäť používať.

Prejsť na otázku

Kde môžem platiť kartou Edenred za stravovanie?

Hneď po aktivácii karty Edenred ju môžete začať používať v našej širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, prostredníctvom mobilnej aplikácie MyEdenred alebo na našej webovej stránke v časti Akceptačné miesta.

Prejsť na otázku

Ako zistím, či prevádzka, v ktorej sa chystám platiť za stravu kartou Edenred, patrí do siete vašich akceptačných miest?

Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Ticket Restaurant®.

Prejsť na otázku

Chcem využívať mobilné platby s kartou Edenred, ako to mám urobiť?

V prípade mobilných platieb cez Apple Pay je potrebné registrovať aktivovanú kartu Edenred v mobilnej aplikácii Apple Wallet. Viac informácií o tom, ako postupovať, nájdete na www.edenred.sk/apple-pay/.

Pri platbách cez Google PayTM je potrebné registrovať aktivovanú kartu Edenred v mobilnej aplikácii Google PayTM. Viac informácií o tom, ako postupovať, nájdete na www.edenred.sk/lp/google-pay/.

Na platby cez SMS je potrebné registrovať už aktivovanú kartu Edenred na mobilné platby na www.edenred.sk/smsplatby.

Prejsť na otázku

Dostal/a som novú kartu Edenred a chcem ju aj naďalej využívať na platby mobilom cez Apple Pay, Google PayTM alebo cez SMS. Ako to mám urobiť?

V prípade mobilných platieb cez Apple Pay je potrebné pôvodnú kartu Edenred najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.

Pri platbách cez Google PayTM je potrebné pôvodnú kartu Edenred najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.

Na platby cez SMS je potrebné najskôr na pôvodnej karte  Edenred zrušiť možnosť platby cez mobilnásledne zaregistrovať novú, už aktivovanú kartu na platby cez SMS. Zrušenie a registráciu karty nanovo môžete vykonať na www.edenred.sk/smsplatby.

Prejsť na otázku

Aká je minimálna platba kartou Edenred za stravovanie?

Minimálna hodnota jednej platby prostredníctvom bezkontaktnej stravovacej karty Edenred alebo prostredníctvom mobilnej platby cez Apple Pay, Google Pay alebo cez SMS je vo výške 0,01 .

Prejsť na otázku

Aká je maximálna platba kartou Edenred za stravovanie?

Maximálna hodnota platieb prostredníctvom karty Edenred za stravovanie alebo prostredníctvom mobilnej platby cez Apple Pay, Google Pay alebo cez SMS je vo výške 90 €/deň. Maximálna hodnota jednej bezkontaktnej platby bez zadania PIN (týka sa len bezkontaktných kariet) je vo výške 50 €. Pri bezkontaktnej platbe nad 50 € je potrebné zadať PIN kód.

Prejsť na otázku

Je možné pri platbe kartou Edenred doplatiť aj hotovosťou?

Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.

Prejsť na otázku

Prečo mi neprešla platba kartou Edenred?

Mohlo sa stať, že

  1. Ste si svoju kartu zabudli aktivovať.
  2. Ste zadali nesprávny PIN kód.
  3. Nemáte dostatočný kredit na karte.
  4. Prevádzka, v ktorej ste sa pokúšali platiť kartou, nie je naším akceptačným miestom.
  5. Vaša platba kartou bola vyššia ako 90 € (platí pre bezkontaktné karty aj platby cez mobilné aplikácie Apple Pay, Google Pay alebo platby cez SMS).

Prejsť na otázku

Ako postupovať, keď nastane problém pri platbe kartou Edenred?

Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):
1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že transakcia bola zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu kartu Edenred.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na kartu Edenred, z ktorej bola platba zrealizovaná.

Platba prostredníctvom mobilu cez SMS

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Edenred.

Prejsť na otázku

Môže ma obchodník pri platbe kartou Edenred vyzvať, aby som mu predložil doklad totožnosti a podpísal pred ním potvrdenie?

Áno, obchodník vás môže požiadať o predloženie dokladu totožnosti pred prijatím platby prostredníctvom karty Edenred, a to z bezpečnostných dôvodov. Taktiež vás môže vyzvať, aby ste podpísali účtenku na účel porovnania podpisového vzoru na zadnej strane karty. Ak odmietnete predložiť doklad totožnosti, podpísať účtenku alebo podpis na potvrdení nie je zhodný s podpisovým vzorom na vašej karte Edenred, obchodník je oprávnený kartu Edenred zadržať a následne bez zbytočného odkladu odovzdať Ticket Service, s. r. o.

Prejsť na otázku

Čo mám robiť, ak kartu Edenred stratím alebo mi ju ukradnú?

Ak kartu Edenred stratíte alebo vám bola odcudzená, alebo si myslíte, že bola použitá bez vášho vedomia, je potrebné ju zablokovať.

Prejsť na otázku

Ako môžem zablokovať kartu Edenred?

V prípade, že máte vytvorený svoj osobný online účet Môj Edenred, kartu zablokujete v sekcii „Spravovať moje karty a peňaženky“ kliknutím na „Trvale zablokovať kartu“.

Kartu je tiež možné zablokovať cez mobilnú aplikáciu MyEdenred.

Berte, prosím, na vedomie, že táto blokácia je konečná a bude vám musieť byť vystavená nová karta Edenred. Preto o zablokovaní karty bezodkladne informujte svojho zamestnávateľa.
V prípade, že ste si zatiaľ nevytvorili internetový účet alebo si nepamätáte číslo svojej karty, požiadajte svojho zamestnávateľa, aby kontaktoval Ticket Service, s. r. o., požiadal o  zablokovanie karty a následne o vydanie vašej novej karty Edenred.

Prejsť na otázku

Ako dlho je platná moja karta Edenred?

Platnosť vašej karty je uvedená na zadnej strane (valid thru) vo formáte mesiac/rok platnosti. Karta je platná do posledného kalendárneho dňa v mesiaci roka uvedeného na karte. Pred uplynutím platnosti karty vám váš zamestnávateľ v spolupráci s Ticket Service, s. r. o., zabezpečí jej automatickú výmenu.

Prejsť na otázku

Čo mám urobiť so starou kartou Edenred, keď mi príde nová?

Z hľadiska bezpečnosti je potrebné pôvodnú kartu fyzicky znehodnotiť. Stačí ju rozstrihnúť na dve-tri časti a následne vyhodiť do plastového odpadu.

Prejsť na otázku

Dokedy musím minúť peniaze na karte Edenred?

Prostriedky pripísané do 30. septembra je potrebné minúť do konca kalendárneho roka (vždy do 31. decembra) a prostriedky pripísané po 01. októbri majú platnosť až do 31. decembra ďalšieho kalendárneho roka.

Prejsť na otázku

Aká je minimálna hodnota príspevku na stravovanie?

Od 1. septembra 2024 musí byť hodnota príspevku zamestnávateľa na stravovanie minimálne 6,23 € (75 % z 8,30 €)/pracovný deň.

Prejsť na otázku

Majú zamestnanci nárok na príspevok na stravovanie počas dovolenky, PN a sviatku?

Cez dovolenku, PN, prekážku v práci v trvaní viac ako 4 hodiny a sviatok dáva zamestnávateľ príspevok na stravovanie len vtedy, ak to má zakotvené v kolektívnej zmluve alebo internej smernici. V opačnom prípade ide o výdavok nad rámec Zákonníka práce, na účely zákona o daniach z príjmov takýto výdavok nemožno u zamestnávateľa považovať za daňový náklad a u zamestnanca predstavuje zdaniteľný príjem.

Prejsť na otázku

Kto môže nabíjať moju kartu Edenred?

Požiadavku na nabitie vašej karty Edenred môže zadať len váš zamestnávateľ. Taktiež informácie o stave objednávky na nabitie kreditu je možné poskytnúť výhradne vášmu zamestnávateľovi.

Prejsť na otázku

Môžem kartou Edenred vyberať hotovosť z bankomatu, resp. vymeniť jej zostatok za hotovosť?

Kartu Edenred nie je možné použiť na výber hotovosti v bankomate a ani disponibilný zostatok na karte nemožno zameniť za hotovosť.

Prejsť na otázku

Prečo má karta v online účte iné sériové číslo, než vidím na karte?

Na karte je z bezpečnostných dôvodov uvedených len prvých 10 číslic, zatiaľ čo v online účte vidíte celé 12-miestne číslo. Preto sa môže javiť, že ide o iné číslo karty.

Prejsť na otázku

Ako si aktivujem kartu Edenred, ak nepoužívam internet a nemám e-mailovú adresu?

Kartu Edenred si môžete aktivovať na telefónnom čísle 02/5262 7777 zadaním voľby 1, následne je potrebné zadať 16-miestne číslo zo zadnej strany karty a aktivačný kód. Je potrebné počkať na ukončenie hovoru, nakoľko na konci hovoru vám automat zahlási PIN kód ku karte Edenred.

Prejsť na otázku

Aká je minimálna hodnota stravného lístka?

Od 1. septembra 2024 musí byť hodnota stravovacej poukážky minimálne 6,23 € (75 % z 8,30 €).

Prejsť na otázku

Kde môžem platiť stravnými lístkami Ticket Restaurant®?

Stravnými lístkami Ticket Restaurant® je možné platiť v širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete v sekcií akceptačné miesta. 

Prejsť na otázku

Ako zistím, či prevádzka, v ktorej sa chystám platiť stravnými lístkami Ticket Restaurant®, patrí do siete vašich akceptačných miest?

Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Ticket Restaurant®.

Prejsť na otázku

Je možné pri platbe stravnými lístkami Ticket Restaurant® doplatiť aj hotovosťou?

Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.

Prejsť na otázku

Majú zamestnanci nárok na poukážky počas dovolenky, prekážok v práci v trvaní viac ako 4 hodiny, PN a sviatku?

Za neprítomnosť v práci za obdobie dovolenky, prekážky v práci v trvaní viac ako 4 hodiny, PN a sviatku dáva zamestnávateľ stravovacie poukážky len v tom prípade, ak to má zakotvené v kolektívnej zmluve alebo internej smernici. V opačnom prípade ide o výdavok nad rámec Zákonníka práce, na účely zákona o daniach z príjmov takýto výdavok nemožno u zamestnávateľa považovať za daňový náklad a u zamestnanca predstavuje zdaniteľný príjem.

Prejsť na otázku

Čo s lístkami po ukončení ich platnosti?

Stravné lístky sú ceniny s množstvom ochranných prvkov na zvýšenie ich bezpečnosti. Poukážky s platnosťou na daný rok sa vydávajú od 1. 10. predchádzajúceho kalendárneho roka a sú platné do 31. 12. daného kalendárneho roka. Poukážky sú teda platné vždy len 15 mesiacov. Odporúčame vám ich preto míňať priebežne. Nespotrebované poukážky môže vrátiť len váš zamestnávateľ, ktorý vám ich poskytol, a to kedykoľvek počas ich platnosti, najneskôr však do 20. januára nasledujúceho roka po skončení ich platnosti.

Prejsť na otázku

Ako si aktivujem kartu Edenred?

Po vytvorení osobného online účtu v Môj Edenred si aktivujte kartu. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a  kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Vaša karta bude v tej chvíli aktívna a môžete ju začať hneď používať. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet v Môj Edenred k predchádzajúcej karte alebo k nejakej inej bezkontaktnej karte od Edenred:

Pokiaľ vám kartu zamestnávateľ obnovil alebo vám dal ďalšiu novú kartu od Edenred, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte Môj Edenred. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a následne nato kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.

Prejsť na otázku

Čo sa stane, ak si kartu Edenred zabudnem aktivovať?

Neaktivovanú kartu nie je možné používať. Bližšie informácie o tom, ako si aktivovať kartu, nájdete v časti „Aktivácia Karty".

Prejsť na otázku

Ako si vytvorím svoj osobný online účet Môj Edenred ku karte Edenred?

Svoj osobný online účet si vytvoríte v zákazníckej zóne Môj Edenred v sekcii Používateľ po kliknutí na Vytvoriť účet. Pri vytváraní zadajte sériové číslo karty (zo zadnej strany vašej karty) a aktivačný kód, ktorý nájdete v spodnej časti sprievodného listu, s ktorým vám bola karta doručená.

Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet napríklad ku karte Edenred na stravovanie, nie je nutné ho znova vytvárať aj na rekreáciu. Nová peňaženka bude automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu Môj Edenred.

Prejsť na otázku

Čo mám robiť, ak nepoznám svoj aktivačný kód ku karte Edenred?

Aktivačný kód sa nachádza v pravom dolnom rohu na sprievodnom liste, s ktorým vám bola karta doručená. Ak ste sprievodný list stratili, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na tel. čísle 02/5070 7333.

Prejsť na otázku

Ako si pridám novú kartu Edenred do už existujúceho osobného online účtu Môj Edenred?

Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte. Po prihlásení sa do svojho osobného online účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY a PEŇAŽENKY“ a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. 

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.

V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu, ktorú ste používali v online účte k predchádzajúcej karte na inú. Následne bude možné použiť pôvodnú e-mailovú adresu na vytvorenie nového účtu.

Prejsť na otázku

Ako zistím, či je moja karta aktivovaná?

Pred prvým použitím sa uistite, či je vaša karta aktivovaná prostredníctvom vášho osobného online účtu Môj Edenred, alebo ak ste si účet nezriadili, informujte sa u svojho zamestnávateľa.

Prejsť na otázku

Kde zistím svoj zostatok na karte Edenred?

Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť vo vašom osobnom online účte Môj Edenred alebo v mobilnej aplikácii MyEdenred.

Prejsť na otázku

Kde zistím svoj PIN kód ku karte Edenred?

Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, prostredníctvom mobilnej aplikácie MyEdenred alebo na telefónnom čísle 02/52 62 7777 podľa inštrukcií telefónneho automatu. Je potrebné si pripraviť PIN kód ku karte a 16-miestne číslo zo zadnej strany karty Edenred.

Prejsť na otázku

Dostal/a som novú kartu Edenred, mám k nej rovnaký PIN kód ako k tej starej?

K novej karte máte nový PIN kód, ktorý si zobrazíte vo svojom osobnom online účte Môj Edenred alebo v mobilnej aplikácií MyEdenred.

Prejsť na otázku

Kde si môžem zmeniť svoj PIN kód ku karte Edenred?

Preddefinovaný PIN kód je možné zmeniť zdarma v každom bankomate, ktorý túto službu podporuje. Sú to bankomaty napr. Tatra banky, VÚB, ČSOB, UniCredit Bank... Rovnako je možné zmeniť PIN kód v mobilnej aplikácii MyEdenred.

Prejsť na otázku

Čo sa stane, ak pri platbe kartou Edenred viackrát za sebou zadám nesprávny PIN kód?

V prípade, ak pri platbe zadáte 3x za sebou nesprávny PIN kód, karta bude dočasne zablokovaná. Po uplynutí 24 hodín sa automaticky odblokuje a bude možné ju opäť používať.

Prejsť na otázku

Kde môžem platiť kartou Edenred?

Hneď po aktivácii karty Edenred ju môžete začať používať v našej širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, v mobilnej aplikácií MyEdenred, našej webovej stránke v časti Akceptačné miesta alebo na www.edenred.sk/prevadzky.

Prejsť na otázku

Ako zistím, či prevádzka, v ktorej sa chystám platiť kartou Edenred, patrí do siete vašich akceptačných miest?

Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Edenred Dovolenka.

Prejsť na otázku

Chcem využívať mobilné platby s kartou Edenred, ako to mám urobiť?

Na platby cez SMS je potrebné registrovať kartu Edenred na mobilné platby na www.edenred.sk/smsplatby.

Prejsť na otázku

Dostal/a som novú kartu Edenred a chcem ju aj naďalej využívať na platby mobilom cez SMS. Ako to mám urobiť?

Na platby cez SMS je potrebné najskôr na pôvodnej karte  Edenred zrušiť možnosť platby cez mobil a následne zaregistrovať novú, už aktivovanú kartu na platby cez SMS. Zrušenie a registráciu karty nanovo môžete vykonať na www.edenred.sk/smsplatby.

Prejsť na otázku

Aká je minimálna platba kartou Edenred za rekreáciu?

Minimálna hodnota jednej platby prostredníctvom karty Edenred za rekreáciu alebo prostredníctvom mobilnej platby cez SMS je vo výške 0,01 €.

Prejsť na otázku

Aká je maximálna platba kartou Edenred za rekreáciu?

Maximálna hodnota platieb prostredníctvom karty Edenred za rekreáciu alebo prostredníctvom mobilnej platby cez SMS je vo výške 500 €/deň.

Prejsť na otázku

Je možné pri platbe kartou Edenred za rekreáciu doplatiť aj hotovosťou?

Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.

Prejsť na otázku

Prečo mi neprešla platba kartou Edenred za rekreáciu?

Mohlo sa stať, že:

  1. Ste si svoju kartu zabudli aktivovať.
  2. Ste zadali nesprávny PIN kód.
  3. Nemáte dostatočný kredit na karte.
  4. Prevádzka, v ktorej ste sa pokúšali platiť kartou, nie je naším akceptačným miestom.
  5. Vaša platba kartou bola v hodnote vyššej ako 500 €.
Prejsť na otázku

Je potrebné odovzdať zamestnávateľovi doklad o pobyte?

Nie, zamestnávateľovi po ukončení rekreácie nemusíte odovzdať svoju faktúru za pobyt. Po ukončení rekreácie ste povinný urobiť prehlásenie o použití rekreačného poukazu. Prehlásenie môžete urobiť vyplnením jednoduchého formulára prostredníctvom www.edenred.sk/prehlasenie alebo priamo v aplikácii MyEdenred.

Prejsť na otázku

Ako mám napísať čestné prehlásenie po ukončení rekreácie?

Prehlásenie môžete urobiť vyplnením jednoduchého formulára prostredníctvom www.edenred.sk/prehlasenie alebo priamo v aplikácii MyEdenred.

Prejsť na otázku

Čo sa stane, ak neodovzdám zamestnávateľovi čestné prehlásenie po ukončení rekreácie?

Zamestnanec má povinnosť po ukončení rekreácie zaplatenej rekreačným poukazom odovzdať zamestnávateľovi čestné prehlásenie o použití rekreačného poukazu. Ak tak neurobí, je zamestnávateľ oprávnený strhnúť mu zo mzdy celú hodnotu zálohy, ktorú mu na rekreáciu poskytol.

Prejsť na otázku

Ako mám postupovať v prípade, ak musím rekreáciu zrušiť?

V prípade zrušenia rekreácie kontaktujte obchodníka, u ktorého ste mali rekreáciu objednanú. Obchodník platbu stornuje a vráti späť na kartu Edenred, z ktorej bola platba zrealizovaná. Obchodník má však právo zaúčtovať si storno poplatok podľa zmluvy, ktorú ste s ním k pobytu uzavreli. Tento storno poplatok vám následne váš zamestnávateľ v plnej výške odpočíta zo mzdy.

Prejsť na otázku

Ako postupovať, keď nastane problém pri platbe kartou Edenred za rekreáciu?

Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):

1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že bola transakcia zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu kartu Edenred.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na kartu Edenred do peňaženky Dovolenka, z ktorej bola platba zrealizovaná.

Platba prostredníctvom mobilu cez SMS

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Edenred.

Prejsť na otázku

Môže ma obchodník pri platbe kartou Edenred za rekreáciu vyzvať, aby som mu predložil doklad totožnosti a podpísal pred ním potvrdenie?

Áno, obchodník vás môže požiadať o predloženie dokladu totožnosti pred prijatím platby prostredníctvom karty Edenred za rekreáciu, a to z bezpečnostných dôvodov. Rovnako vás môže vyzvať, aby ste podpísali účtenku na účel porovnania podpisového vzoru, ktorý máte na zadnej strane karty. Ak odmietnete predložiť doklad totožnosti, podpísať účtenku alebo podpis na potvrdení nie je zhodný s podpisovým vzorom na vašej karte Edenred, obchodník je oprávnený kartu Edenred zadržať a následne bez zbytočného odkladu odovzdať Ticket Service, s. r. o.

Prejsť na otázku

Čo mám robiť, ak kartu Edenred stratím alebo mi ju ukradnú?

Ak kartu Edenred stratíte alebo vám bola odcudzená, alebo si myslíte, že bola použitá bez vášho vedomia, je potrebné ju zablokovať.

Prejsť na otázku

Ako môžem zablokovať kartu Edenred?

V prípade, že máte vytvorený svoj osobný online účet Môj Edenred, kartu zablokujete v sekcii „Spravovať moje karty a peňaženky“ kliknutím na „Trvale zablokovať kartu“.

Kartu je tiež možné zablokovať cez mobilnú aplikáciu MyEdenred.

Berte, prosím, na vedomie, že táto blokácia je konečná a bude vám musieť byť vystavená nová karta Edenred. Preto o zablokovaní karty bezodkladne informujte svojho zamestnávateľa.
V prípade, že ste si zatiaľ nevytvorili internetový účet alebo si nepamätáte číslo svojej karty, požiadajte svojho zamestnávateľa, aby kontaktoval Ticket Service, s. r. o., požiadal o  zablokovanie karty a následne o vydanie vašej novej karty Edenred.

Prejsť na otázku

Ako dlho je platná moja karta Edenred?

Platnosť vašej karty je uvedená na prednej strane (valid thru) vo formáte mesiac/rok platnosti. Karta je platná do posledného kalendárneho dňa v mesiaci roka uvedenom na karte. Pred uplynutím platnosti karty vám váš zamestnávateľ v spolupráci s Ticket Service, s. r. o., zabezpečí jej automatickú výmenu.

Prejsť na otázku

Čo mám urobiť so starou kartou Edenred, keď mi príde nová?

Z hľadiska bezpečnosti je potrebné pôvodnú kartu fyzicky znehodnotiť. Stačí ju rozstrihnúť na dve-tri časti a následne vyhodiť do plastového odpadu.

Prejsť na otázku

Dokedy musím minúť peniaze na karte Edenred?

Do konca kalendárneho roka (vždy do 31. 12.), v ktorom vám boli finančné prostriedky pripísané na kartu.

Prejsť na otázku

Kto môže nabíjať moju kartu Edenred?

Požiadavku o nabitie vašej karty Edenred na rekreáciu môže zadať len váš zamestnávateľ.

Prejsť na otázku

Môžem pomocou karty Edenred vyberať hotovosť z bankomatu, resp. vymeniť jej zostatok za hotovosť?

Kartu Edenred nie je možné použiť na výber hotovosti v bankomate a ani disponibilný zostatok na karte nemožno zameniť za hotovosť.

Prejsť na otázku

Prečo má karta v online účte iné sériové číslo, než vidím na karte samotnej?

Na karte je z bezpečnostných dôvodov uvedených len prvých 10 číslic, zatiaľ čo v online účte vidíte celé 12-miestne číslo. Preto sa môže javiť, že ide o iné číslo karty.

Prejsť na otázku

Čo je a na čo slúži mobilná aplikácia MyEdenred?

Vďaka mobilnej aplikácii MyEdenred máte svoj osobný online účet na dosah ruky. Zistíte v nej disponibilný zostatok na karte, prehľad vašich transakcií, exkluzívne ponuky od partnerov, PIN kód, ktorý si viete aj zmeniť. V prípade straty alebo krádeže karty v aplikácii kartu ihneď zablokujete, čím sa okamžite vyhnete riziku, že by niekto vašu kartu mohol zneužiť. Stiahnite si aplikáciu zdarma na App StoreGoogle Play.

Prejsť na otázku

Ako sa prihlásim do mobilnej aplikácie MyEdenred?

Do mobilnej aplikácie MyEdenred sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Prihlasovacie meno je e-mailová adresa a heslo použijete to, ktoré ste zadali pri registrácii. V prípade, že si heslo nepamätáte, máte možnosť obnoviť si ho cez voľbu „Zabudli ste heslo?“.

Prejsť na otázku

Ako si môžem kartu Edenred pridať do mobilnej aplikácie MyEdenred?

Pokiaľ vám kartu vydal rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie MyEdenred. Do mobilnej aplikácie MyEdenred sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.

Prejsť na otázku

Dostal/a som novú kartu Edenred, môžem ju opäť používať aj v mobilnej aplikácii MyEdenred?

Áno, je to možné. Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie MyEdenred.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
Následne sa prihláste do mobilnej aplikácie MyEdenred pomocou nových prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie nového osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.

V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu v predchádzajúcom online účte na inú a následne bude možné použiť pôvodný e-mail na vytvorenie nového účtu.

Prejsť na otázku

Môžem kartu Edenred pridať do Apple Pay alebo Google PayTM?

Kartu Edenred si môžete aktivovať na platby cez Apple Pay a Google PayTM.

Prejsť na otázku

Ako si môžem zmeniť heslo v Edenred Benefity Premium?

Svoje heslo si môžete zmeniť po prihlásení do Edenred Benefity Premium v časti „Upraviť profil“. Po tom, ako potvrdíte nové heslo kliknutím na tlačidlo „Uložiť zmeny“, sa pri následnom prihlásení do Edenred Benefity Premium musíte prihlásiť s novým heslom.

Prejsť na otázku

Moja e-mailová adresa v Edenred Benefity Premium je v tvare @noemail, ako ju mám zmeniť?

E-mailovú adresu si zmeníte vo svojom profile Edenred Benefity Premium v časti „Upraviť profil“.

Prejsť na otázku

Čo mám robiť, keď heslo stratím/zabudnem?

Na prihlasovacej stránke do Edenred Benefity Premium kliknete na odkaz „Zabudli ste heslo?“ Ďalej pokračujete podľa inštrukcií. Je dôležité, aby ste do poľa „E-mail“ uvádzali vždy e-mailovú adresu, ktorú máte uvedenú vo svojom profile v Edenred Benefity Premium.

Prejsť na otázku

Kde môžem zadať/zmeniť doručovaciu adresu?

Doručovaciu adresu je možné zmeniť vo vašom profile Edenred Benefity Premium v časti „Upraviť profil“.

Prejsť na otázku

Kde mám vyhľadávať prevádzky, ktoré patria do Edenred Benefity Premium?

Všetky prevádzky z Edenred Benefity Premium nájdete až po prihlásení do svojho osobného účtu Edenred Benefity Premium.

Prejsť na otázku

Ako mám vyhľadávač prevádzok používať?

Vo vyhľadávači si zvolíte rôzne kritériá vyhľadávania. Čím viac svoje vyhľadávanie spresníte, tým presnejšie budú výsledky a zoznam bude kratší. Vo vyhľadávači môžete hľadať prevádzky podľa kľúčového slova, napr. fitness, bazén, dovolenka, a adresy. Kľúčové slovo a adresu zadávajte vždy do polí, ktoré sú uvedené hore na stránke. Vyhľadávanie môžete doplniť o voľbu kategórie (vzdelávanie, cestovanie, šport a kultúra) a konkrétny typ platby. Tieto filtre nájdete na stránke vľavo.

Prejsť na otázku

Ako zistím, akým spôsobom môžem u vybraného partnera zaplatiť?

Pri každej prevádzke sú vždy uvedené možnosti platby, ktoré akceptuje. Možnosti platby nájdete vždy po rozkliknutí prevádzky v jej detaile.

Prejsť na otázku

Ako si vyberiem spôsob platby?

Spôsob platby si vyberiete kliknutím na obrázok jednej z možností platieb. Vložíte do košíka a záväzne objednáte. Po prijatí e-Ticketu® alebo poukážok môžete za vami vybranú službu alebo tovar zaplatiť vo vybranej prevádzke.

Prejsť na otázku

Čo je e-Ticket®?

E-Ticket® predstavuje elektronický typ darčekového lístka a je jednou z najrýchlejších možností, ako čerpať benefit. E-Ticket® obsahuje 6-miestny kód a platí 7 mesiacov od objednania. Darčekový lístok e-Ticket® je neprenosný. Platiť s e-Ticketom® sa dá len vo vybranej prevádzke, v ktorej ste si poukážku objednali. Pred úhradou služby alebo tovaru informujte zamestnancov prevádzky o platbe prostredníctvom e-Ticketu®. Partner platbu overí cez internet. Pokiaľ je útrata vyššia ako hodnota uvedená na e-Tickete®, môžete zvyšnú sumu uhradiť podľa možností platieb danej prevádzky (hotovosť, platobná karta).

Prejsť na otázku

Ako si objednám e-Ticket®?

V zozname výsledkov si vyberiete jednu prevádzku, v ktorej chcete e-Ticket® uplatniť. Následne kliknete na „Zobraziť detail“. U vybraného poskytovateľa si pred ukončením objednávky zistite presnú cenu služby či tovaru, ktorý chcete kúpiť. Potom v detaile poskytovateľa vyberte dole na stránke obrázok e-Ticketu®, kliknite na obrázok a zistenú cenu uveďte do poľa „Hodnota“. Následne vložte do košíka a objednávku ukončite kliknutím na tlačidlo „Záväzne objednať“. Po ukončení objednávky sa zobrazí kód e-Ticketu®, ktorým sa musíte preukázať vo vybranej prevádzke. Informácie o prevádzke a kóde e-Ticketu® budú zaslané aj na váš e-mail.

Prejsť na otázku

Môžem si predĺžiť platnosť e-Ticketu®?

Po uplynutí platnosti už nie je možné platnosť e-Ticketu® predĺžiť. Poukážka e-Ticket® má platnosť 7 mesiacov od objednania. Konkrétny dátum, do ktorého budete môcť svoj e-Ticket® uplatniť, nájdete na stránke Edenred Benefity Premium v časti „História objednávok“. Podrobnosti objednávky sa vám zobrazia po kliknutí na „Detail objednávky e-Ticketu®“. Dátum platnosti je uvedený priamo na e-Tickete®.

Prejsť na otázku

Môžem si objednať jeden e-Ticket® na viac služieb?

Lístok e-Ticket® je možné použiť len jednorazovo, preto si objednávajte e-Ticket® na každú službu samostatne.

Prejsť na otázku

Kde si môžem zobraziť kód e-Ticketu®?

Po ukončení objednávky dostanete kód e-Ticketu® na e-mailovú adresu, ktorú máte uvedenú vo svojom účte Edenred Benefity Premium. Kód si môžete kedykoľvek zobraziť v detaile konkrétnej objednávky vo vašej cafeterii v časti História objednávok“.

Prejsť na otázku

Čo môžem v Edenred Benefity Premium nakupovať?

V Edenred Benefity Premium si objednávate buď voľnočasové aktivity, alebo platobné nástroje na úhradu služieb a aktivít z oblasti cestovania, športu a kultúry, zážitkov a darčekov, vzdelávania, krásy, zdravia a relaxu. Službu alebo tovar si objednáte cez priamu platbu v e-shope. Za tovar alebo službu v e-shope zaplatíte priamo svojimi prostriedkami Edenred Benefity Premium. Môžete si vybrať aj z ostatných možností platby a objednať si napríklad poukážky či e-Ticket®. S poukážkami a e-Ticketom® platíte priamo v prevádzke.

Prejsť na otázku

Nemôžem ukončiť objednávku, čo mám robiť?

Skontrolujte, či váš nákup nezostal v košíku. Na ukončenie objednávky je dôležité prejsť cez všetky kroky objednávky. Po uložení nákupu do košíka pokračujte na stránke so súhrnom svojho nákupu kliknutím na tlačidlo „Pokračovať ďalej“. Pokiaľ ste boli vyzvaní, vyplňte a skontrolujte doručovaciu adresu. Pokračujte ďalej až k ukončeniu objednávky. Kliknite na „Záväzne objednať“. Správne spracovanie objednávky môžete skontrolovať v časti Pohyby na účte. Pokiaľ boli odpočítané body, objednávka prebehla úspešne.

Prejsť na otázku

Čo je priama platba v e-shopoch?

Ide o spôsob priamej platby finančnými prostriedkami z Edenred Benefity Premium vo vybranom partnerskom e-shope. Pri platbe v partnerskom e-shope si zvolíte ako druh platby platbu Edenred Benefity Premium (alebo cafeteria) bodmi, následne budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku do Edenred Benefity Premium a za službu či tovar zaplatíte kliknutím na tlačidlo „Zaplatiť“. Cena vašej objednávky sa odpočíta z vášho účtu v Edenred Benefity Premium.

Prejsť na otázku

Ako mám nakupovať v e-shope Zľava dňa?

  1. Ak chcete nakupovať na portáli Zľava dňa, kliknite na www.zlavadna.sk.
  2. Po presmerovaní je možné nakupovať len z kategórií Cestovanie, Relax, Šport, Ubytovanie a Zdravie.
  3. Po vybraní konkrétnej ponuky kliknite na možnosť kúpiť a následne potvrďte nákup.
  4. Do objednávky vypíšte kontaktné údaje, kam má byť zaslaný e-voucher, a pokračujte na Spôsob platby, pričom tu vyberte možnosť Platba bodmi Edenred Benefity Premium (alebo cafeteria).
  5. Následne budete vyzvaní prihlásiť sa údajmi, ktoré zadávate na prihlásenie sa do Edenred Benefity Premium, na overenie vášho konta, stavu pridelených prostriedkov a finálne potvrdenie nákupu.
  6. Po dokončení vám bude zaslaný e-voucher na e-mail, ktorý ste uviedli.

Samotná objednávka kupónu, jeho dodanie, ako aj poskytnutie služby či dodanie tovaru na základe kupónu sa spravuje podľa Všeobecných obchodných podmienok portálu Zlavadna.sk. Uskutočnením objednávky zľavového kupónu a úhradou jej ceny prostredníctvom systému Edenred Benefity Premium užívateľ vyslovuje s uvedeným svoj súhlas. Spoločnosť Edenred Slovakia koná pri dodávaní e-voucherov v mene a na účet partnerského e-shopu www.zlavadna.sk.

Prejsť na otázku

Ako mám nakupovať v e-shopoch Predpredaj.sk?

  1. Ak chcete nakupovať na portáli Predpredaj.sk, kliknite na www.predpredaj.sk.
  2. Registrujte sa na Predpredaj.sk alebo ak už účet máte, prihláste sa.
  3. Po vybraní konkrétnej ponuky zvoľte možnosť Kúpiť a následne potvrďte nákup.
  4. Zvoľte si spôsob doručenia svojich lístkov.
  5. Pokračujte na Spôsob platby, zvoľte možnosť „EDENRED“.
  6. Následne budete vyzvaní na prihlásenie do Edenred Benefity Premium na overenie vášho konta, stavu pridelených prostriedkov a finálne potvrdenie nákupu.
Prejsť na otázku

Dokedy majú platnosť poukážky Edenred Darčeky/Služby?

Všetky poukážky sú platné do 31. decembra príslušného roka. Nová emisia je v obehu od 1. októbra a zároveň je možné poukážkami aj platiť. Platnosť poukážok je uvedená na poukážke.

Prejsť na otázku

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás.

Kontakty
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram