Slovensko

Prihlásiť sa
02/ 5070 7333
SK | EN
Slovensko
Menu

Dostal/a som novú kartu Edenred, môžem ju opäť používať aj v mobilnej aplikácii Edenred Benefity?

Odpoveď:

Áno, je to možné. Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie Edenred Benefity.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
Následne sa prihláste do mobilnej aplikácie Edenred Benefity pomocou nových prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie nového osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.

V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu v predchádzajúcom online účte na inú a následne bude možné použiť pôvodný e-mail na vytvorenie nového účtu.

Potrebujete viac informácií? Pozrite si všetky otázky zo sekcie "Som zamestnanec"

Zobraziť FAQ
Všetky práva vyhradené © Edenred Slovensko
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram