Ako mám postupovať v prípade, ak musím rekreáciu zrušiť? | Edenred.sk

Slovensko

Prihlásiť sa
02/ 5070 7333
SK | EN
Slovensko
Menu

Ako mám postupovať v prípade, ak musím rekreáciu zrušiť?

Odpoveď:

V prípade zrušenia rekreácie kontaktujte obchodníka, u ktorého ste mali rekreáciu objednanú. Obchodník platbu stornuje a vráti späť na kartu Edenred, z ktorej bola platba zrealizovaná. Obchodník má však právo zaúčtovať si storno poplatok podľa zmluvy, ktorú ste s ním k pobytu uzavreli. Tento storno poplatok vám následne váš zamestnávateľ v plnej výške odpočíta zo mzdy.

Potrebujete viac informácií? Pozrite si všetky otázky zo sekcie "Som zamestnanec"

Zobraziť FAQ
Všetky práva vyhradené © Edenred Slovensko
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram