Áno táto možnosť u nás existuje. V vybaveniu žiadosti je potrebné, aby nám poverená osoba zamestnávateľa zaslala žiadosť o doplnenie novej dodacej adresy do systému. Pri doručovaní do zahraničia nie je možné zadávať objednávku cez online systém www.rychlaobjednavka.sk. Pre doručovanie do zahraničia je účtovaný poplatok podľa ceny objednávky. Do zahraničia zasielame balíky maximálne v hodnote 1000 EUR. Ak by zamestnávateľ doručil objednávku vo vyššej hodnote, bude rozdelená na viacero zásielok (každá maximálne do hodnoty 1 000,- EUR) a poplatok za doručenie bude účtovaný pre každú samostatne.
Objednané karty doručujeme na adresu zamestnávateľa (sídlo spoločnosti, prevádzka) do 10 pracovných dní od pripísania úhrady faktúry na náš účet.
Požiadať o vydanie PIN kódu ku karte zamestnanca môže výhradne len jeho zamestnávateľ. K žiadosti prikladá splnomocnenie zamestnanca na tento úkon. Zamestnávateľovi zasielame obnovovací kód, ktorý zamestnanec použije po zavolaní na info linku kariet Edenred - 02/52 62 77 77. K vydaniu zabudnutého PIN kódu odporúčame zamestnancovi, aby mal pred volaním pripravené číslo karty.
Provízia sa účtuje do nákladov na účet „ostatné služby“. Zamestnanec ju neplatí.
Najvýhodnejšia nominálna hodnota je 8,30 €. Zamestnávateľ si z nej môže uplatniť zákonom uznanú maximálnu hodnotu 4,57 € do nákladov, čo predstavuje 55 % z hodnoty príspevku na stravovanie.
Zaslaním oznámenia o zmene údajov e-mailom alebo poštou do sídla našej spoločnosti.
Výmena stravných lístkov Ticket Restaurant® kus za kus nie je možná, pretože každý lístok je viazaný na faktúru vystavenú k objednávke. Stravné lístky musí zamestnávateľ vrátiť ako nespotrebované spolu s formulárom „Dobropis – Žiadosť o vrátenie stravovacích poukážok“, ktorý nájdete uložený na našej webstránke. Nespotrebované stravné lístky Ticket Restaurant® spolu so žiadosťou o dobropis je potrebné odoslať priamo do sídla našej spoločnosti.
Nová emisia stravných lístkov Ticket Restaurant® je v predaji vždy od 1. októbra.
Po vrátení nespotrebovaných stravných lístkov Ticket Restaurant® zo starého roka vystavíme zamestnávateľovi dobropis vo výške celkovej nominálnej hodnoty nespotrebovaných stravných lístkov Ticket Restaurant® so splatnosťou do 30 kalendárnych dní. Prostriedky budú pripísané na účet klienta v deň splatnosti.
Áno, na základe žiadosti o dobropis vyplnenej zamestnávateľom. Nespotrebované stravné lístky Ticket Restaurant® spolu so žiadosťou o dobropis treba odoslať priamo do bratislavskej centrály.
Nespotrebované stravné lístky Ticket Restaurant® môže zamestnávateľ vrátiť najneskôr do 20. januára nasledujúceho roka po skončení ich platnosti.
Odporúčame zvážiť praktickú stránku veci a objednať si stravné lístky Ticket Restaurant® na niekoľko mesiacov dopredu. Dá sa tak vyhnúť tomu, že si podnikateľ spomenie neskoro a zakúpi si stravné lístky Ticket Restaurant® až po začiatku mesiaca a nebude tak mať možnosť uplatnenia výdavkov za dni, keď stravné lístky Ticket Restaurant® k dispozícii nemal. Z toho vyplýva, že je vhodné zakúpiť si stravné lístky Ticket Restaurant® na dlhšie obdobie, napr. na 4 - 6 mesiacov.
Najčastejšou chybou je práve to, že podnikatelia si kupujú lístky Ticket Restaurant® za už uplynulé časové obdobie. V takomto prípade je však zrejmé, že stravné lístky Ticket Restaurant® nebolo možné použiť na stravovanie v predchádzajúcom období, keďže ich podnikateľ nemal k dispozícii. To znamená, že o spätne kúpené stravné lístky Ticket Restaurant® si už podnikatelia nemôžu znížiť základ dane.
Živnostník/SZČO si môže dať do nákladov stravné aj za sobotu i nedeľu, avšak v takom prípade je povinný preukázať, že skutočne odpracoval ten deň, na ktorý si uplatňuje výdavok na stravovanie.
Náklady na stravovanie môže živnostník/SZČO preukázať aj faktúrou za nákup stravných lístkov Ticket Restaurant® či stravovacej karty Edenred na stravovanie, čo je administratívne najjednoduchší spôsob. Výhodou stravných lístkov Ticket Restaurant® či kariet Edenred je, že nie je potrebné osobitne dokladovať každý jeden pokladničný bloček z reštaurácie.
Po vrátení nespotrebovaných stravných lístkov Ticket Restaurant® zo starého roka vystavíme živnostníkovi/SZČO dobropis vo výške celkovej nominálnej hodnoty nespotrebovaných stravných lístkov Ticket Restaurant® so splatnosťou do 30 kalendárnych dní.
Nespotrebované stravné lístky Ticket Restaurant® môže živnostník/SZČO vrátiť najneskôr do 20. januára nasledujúceho roka po skončení ich platnosti.
Áno, na základe žiadosti o dobropis vyplnenej živnostníkom/SZČO. Nespotrebované stravné lístky Ticket Restaurant® so žiadosťou o dobropis odošle živnostník/SZČO priamo do bratislavskej centrály.
Kartu Edenred, mobilné platby kartou, stravné lístky aj darčekové poukážky môžete používať v našich partnerských zariadeniach, ktorých zoznam nájdete v časti akceptačné miesta.
Áno, poskytujeme rekreačné poukazy formou karty Edenred, ktorá slúži ako elektronický rekreačný poukaz na pobyt na Slovensku. Je to praktická elektronická forma príspevku na rekreáciu zamestnancov.
Ide o jedinú bezkontaktnú čipovú kartu svojho druhu, ktorá spĺňa tie najprísnejšie bezpečnostné štandardy vďaka garancii Mastercard.
Kartou Edenred za rekreáciu je možné platiť u všetkých zmluvných partnerov spoločnosti Edenred na území Slovenskej republiky, a to niektorým z uvedených spôsobov:
Minimalizujte čas a náklady spojené s evidenciou faktúr a dokladov od zamestnancov. S príspevkom na rekreáciu prostredníctvom karty Edenred sa vyhnete zvýšenej administratívnej záťaži.
Karta Edenred na rekreáciu zaručuje splnenie podmienky účelového použitia v zmysle platnej legislatívy. Nemusíte kontrolovať doklady, zamestnanec vyplní nami predpripravený online formulár Čestné prehlásenie o použití rekreačného poukazu.
Portál Dovolenkár umožňuje jednoducho a rýchlo objednať príspevok na dovolenku a následne vytvoriť čestné prehlásenie o použití karty Edenred na platbu za rekreáciu.
Vďaka nemu máte vždy dokonalý prehľad o tom, ktorí zamestnanci majú záujem o príspevok na rekreáciu, v akej výške a v ktorom mesiaci, a následne v súlade so zákonom máte zdokladované aj použitie prostriedkov.
Vďaka predplatenej karte Edenred na rekreáciu zamestnanec zaplatí za pobyt priamo príspevkom na rekreáciu, nemíňa vlastné financie a nemusí čakať na preplatenie nákladov od zamestnávateľa.
S kartou Edenred dostane každý zamestnanec prístup do svojho online účtu Môj Edenred, vďaka ktorému získa prehľad o svojich transakciách vykonávaných kartou Edenred za rekreáciu. Vo svojom online účte si aktivuje kartu, zobrazí PIN kód, zistí aktuálny zostatok na karte, vyhľadá akceptačné miesta v okolí alebo v prípade straty či krádeže kartu zablokuje.
Kartu môžu vaši zamestnanci použiť po pripísaní kreditu na kartu a po jej samotnej aktivácii. Kartu si zamestnanec môže aktivovať po vytvorení osobného účtu. Kartu si môže aktivovať aj telefonicky na telefónnom čísle 02/5262 7777 zvolením možnosti „AKTIVÁCIA KARTY“. Na to bude potrebovať číslo svojej karty (16-miestne číslo uvedené na zadnej strane karty) a aktivačný 6-miestny kód, ktorý nájde v spodnej časti sprievodného listu, s ktorým mu bola karta doručená.
Spolu s kartou zasielame zamestnancovi list, kde nájde všetky potrebné informácie týkajúce sa správneho a korektného používania karty Edenred na rekreáciu.
Hodnotu rekreačného poukazu do výšky 500 €/rok si môže používateľ rozložiť na viackrát podľa vlastného uváženia počas celého roka. Zamestnávateľovi, ktorý sa rozhodne pre kartu Edenred na rekreáciu, poskytneme bezplatne nástroj na nahlasovanie záujmu zamestnancov o kredit, tzv. Portál Dovolenkár.
Vďaka Edenred Benefity Premium získate e-shop s benefitmi pre každého zamestnanca v prehľadnom a intuitívnom užívateľskom prostredí, ktoré je v súlade s vaším firemným dizajnom. Navyše, ako spoločnosť znížite náklady na celkovú administráciu firemných benefitov aj vďaka prehľadnému online systému.
Užívateľom poskytujeme širokú sieť dodávateľov benefitov. Do partnerskej siete zaraďujeme len overených dodávateľov z oblasti cestovania, kultúry, športu, vzdelávania, zážitkov, darčekov, krásy, zdravia a relaxu.
Benefitné príspevky možno čerpať prostredníctvom elektronických poukážok e-Ticket®, stravných lístkov Ticket Restaurant®, Edenred poukážok Darčeky a Edenred poukážok Služby, prostredníctvom platobnej brány v partnerských e-shopoch alebo platbou kartou Edenred za stravovanie, benefity alebo rekreáciu.
Stačí, ak nás kontaktujete na telefónnom čísle 02/50 707 232 alebo e-mailom na cafeteria-sk@edenred.com.
Vzhľad webovej aplikácie si môžete personalizovať nielen logom spoločnosti, ale napríklad aj firemnými farbami tlačidiel či titulným obrázkom na úvodnej stránke.
V prípade potreby sme vám a vašim zamestnancom k dispozícii v pondelok až piatok od 8.00 do 16.00 hod. na telefónnom čísle 02/5070 7232 alebo na e-maile cafeteria-sk@edenred.com.
Platformu Edenred Benefity Premium je možné využívať ako efektívny nástroj internej komunikácie. Edenred Benefity Premium umožňuje interaktívnu personalizovanú komunikáciu prostredníctvom e-mailu alebo SMS. Zamestnávateľ môže využívať systém tzv. EVENT MESSAGES (v prípade, ak nastane určitá udalosť, zrealizuje sa komunikačná aktivita) alebo GROUP MESSAGES (využíva sa na komunikáciu propagačných či informačných aktivít pre vybranú skupinu členov).
S našimi partnermi sa priebežne snažíme organizovať rôzne akcie a zľavy pre zamestnancov našich zákazníkov. O všetkých takýchto možnostiach informujeme.
Zo systému je možné generovať ľubovoľné reporty podľa individuálnych potrieb každej spoločnosti. Patria medzi ne napríklad prehľady čerpania benefitov za určité obdobie, prehľad čerpania podľa definovaných skupín benefitov, zamestnancov, nákladových stredísk a pod. Výstupné reporty a štatistiky sa budú odvíjať aj od toho, aké údaje sa budú pri jednotlivých zamestnancoch v systéme evidovať. Súčasťou mesačného vyúčtovania je taktiež detailný prehľad o tom, ktorý zamestnanec čerpal aký benefit, v akej hodnote, u ktorého poskytovateľa, z ktorého nákladového strediska a pod.
Systémové nastavenia a údaje spravuje prostredníctvom klientského portálu administrátor klienta s podporou Edenred Slovakia.
Záleží na rozhodnutí klienta. Klientom ponúkame dve možnosti. Prvou je, že zamestnanci musia vyčerpať príspevky do konca kalendárneho roka, inak im prepadnú. Druhou možnosťou je, že príspevky na konte nemajú časovo obmedzenú platnosť, zamestnanci si ich teda môžu vyčerpať kedykoľvek.
Body je možné zamestnancom prideľovať tak často, ako je treba – buď individuálne konkrétnemu zamestnancovi, alebo viacerým zamestnancom naraz.
Rôznym skupinám zamestnancov je možné poskytovať rôzne príspevky, ako aj rôzne benefity. Znamená to, že zamestnanci uvidia vo svojom účte iba tie benefity, na ktoré majú nárok.