Dajú sa stravné lístky Ticket Restaurant® vymeniť, ak prechádza zamestnávateľ na inú nominálnu hodnotu? | Edenred.sk

Slovensko

ObjednaťPrihlásiť sa
0800 007 007
SK | EN
Slovensko
Menu

Dajú sa stravné lístky Ticket Restaurant® vymeniť, ak prechádza zamestnávateľ na inú nominálnu hodnotu?

Odpoveď:

Výmena stravných lístkov Ticket Restaurant® kus za kus nie je možná, pretože každý lístok je viazaný na faktúru vystavenú k objednávke. Stravné lístky musí zamestnávateľ vrátiť ako nespotrebované spolu s formulárom „Dobropis – Žiadosť o vrátenie stravovacích poukážok“, ktorý  nájdete uložený na našej webstránke. Nespotrebované stravné lístky Ticket Restaurant® spolu so žiadosťou o dobropis je potrebné odoslať priamo do sídla našej spoločnosti alebo ich zamestnávateľ, prípadne splnomocnená osoba, odovzdá osobne v pobočke v Bratislave.

Potrebujete viac informácií? Pozrite si všetky otázky zo sekcie "Som zamestnávateľ"

Zobraziť FAQ
Všetky práva vyhradené © Edenred Slovensko
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram