Google PayTM – Podmienky používania
Pravidlá používania kariet Edenred ponúkaných spoločnosťou Ticket Service, s.r.o. ako súčasti služby Google PayTM
Virtuálna karta (token) v aplikácii Google Pay
Virtuálna karta (token) umožňuje platby vrátane bezkontaktných platieb prostredníctvom mobilných zariadení, ako napríklad mobilného telefónu. Virtuálna karta (token) je prepojená s kartou Edenred (ďalej len „Edenred karta“), ktorú používateľ obdržal od spoločnosti Ticket Service s.r.o. Virtuálna karta sa môže vytvoriť, len ak je Edenred karta platná a aktívna. Ak je Edenred karta zablokovaná, zrušená alebo neplatná a pod., transakcie prostredníctvom tokenu nie sú možné.
Podmienky používania virtuálnej karty (tokenu):
- platná a aktívna Edenred karta od spoločnosti Ticket Service, s.r.o.,
- inštalácia aplikácie Google Pay,
- splnenie požiadaviek aplikácie Google Pay na poskytovanie bezhotovostných transakcií prostredníctvom mobilných zariadení a súkromných poskytovateľov služby,
- mobilné zariadenie, ktoré spĺňa softvérové požiadavky a požiadavky služby komunikácie prostredníctvom technológie NFC, ktorú požaduje aplikácia Google Pay.
Virtuálna karta sa vytvorí v procese tokenizácie Edenred karty. Každá Edenred karta môže mať na jednom zariadení vytvorený iba jeden jedinečný token. Ak sa Edenred karta nahradí novou, alebo ak sa nahradí zariadenie, tokenizáciu je potrebné vykonať opäť.
Virtuálna karta môže byť k dispozícii na rôznych zariadeniach, na ktorých používateľ používa aplikáciu Google Pay pod podmienkou, že virtuálna karta je pridelená k zariadeniu, na ktorom bola vykonaná tokenizácia Edenred karty.
Používateľ môže virtuálnu kartu kedykoľvek odstrániť zo svojho mobilného zariadenia. Nová tokenizácia si vyžaduje vytvorenie nového tokenu (novej virtuálnej karty s novým číslom). Odstránenie virtuálnej karty nemá vplyv na stav prepojenej Edenred karty.
Virtuálnu kartu je možné používať iba na bezhotovostné platby vrátane bezkontaktných platieb, ktoré spĺňajú limity prepojenej Edenred karty, pod podmienkou, že:
- pri platbách, ktorých hodnota nepresiahne limit stanovený pre bezkontaktné platby, potvrdenie platby sa uskutoční priložením zariadenia s nainštalovanou virtuálnou kartou k terminálu POS,
- pri platbách, ktorých hodnota presahuje limit stanovený pre bezkontaktné karty, potvrdenie platby sa uskutoční zadaním kódu PIN Edenred karty,
- bez ohľadu na vyššie uvedené môže byť v prípade nastavení terminálu POS potrebné zadať kód PIN aj pri nižších platbách podľa nastavení terminálu POS.
Spoločnosť Ticket Service, s.r.o. nezodpovedá za platby vykonané treťou stranu, ktorá získala mobilné zariadenie s nainštalovanou aplikáciou Google Pay a virtuálnou kartou.
V prípade odcudzenia zariadenia s virtuálnou kartou je používateľ karty povinný dať bezodkladne Edenred kartu zablokovať.
Zablokovať ju môžete prostredníctvom:
- lokality mojedenred.sk v časti „Moje karty/Zablokovať kartu“,
- mobilnej aplikácie Edenred Benefity,
- tel. čísla 02/50707333
Ako používateľ karty berte na vedomie, že táto blokácia karty je konečná a bude Vám musieť byť vystavená nová Edenred karta. Preto o zablokovaní Edenred karty bezodkladne informujte svojho zamestnávateľa.
Spoločnosť Ticket Service, s.r.o. neúčtuje za vytvorenie alebo pridanie Edenred karty do aplikácie Google Pay žiadne poplatky. Poplatky za používanie virtuálnej karty sú rovnaké, ako za transakcie uskutočnené prostredníctvom Edenred karty.
Google Pay je registrovanou obchodnou značkou spoločnosti Google LLC
Rules for using Edenred Cards payment offered by Ticket Service, s.r.o. as part of Google PayTM service
Virtual Card (Token) in Google Pay application
Virtual Card (Token) enables payments, including contactless payments, via mobile devices e.g. the smartphone. Virtual Card (Token) is connected with the Edenred Card (hereinafter referred to as "Edenred card") which the user received from Ticket Service s.r.o. Virtual Card can only be generated if the Edenred card is valid and active. If the Edenred card is blocked, cancelled or invalid, etc., transactions via token are not possible.
Conditions for using Virtual Card (Token):
- valid and active Edenred card from Ticket Service s.r.o,
- Google Pay (Application) installation,
- meeting the requirements of the Google Pay application regulations enabling non-cash transactions using mobile devices provided by third-party service providers,
- a mobile device that meets the software and service requirements for NFC communication required by Google Pay App.
Virtual Card is created in the process of TR card Tokenization. For one Edenred card, only one unique Token can be generated per one device. If the Edenred card is replaced, or if the device is replaced, Tokenization must be performed again.
Virtual Card may be available on different devices on which the User uses the Application Google Pay – on the condition that a given Virtual Card is assigned to a device on which Tokenization of Edenred card was conducted.
The User can remove the Virtual Card from his mobile device at any time. New Tokenization will require generating a new Token (new Virtual Card with a new number). Deleting of Virtual Card does not affect the status of the related Edenred card.
Virtual Card can only be used for non-cash payments, including contactless payments, within the limits of the related Edenred card, on the condition that:
- for payments whose value does not exceed the limit set for contactless payments, payment authentication is made by bringing the device, on which Virtual Card is installed, close to POS Terminal,
- for payments exceeding the limit set for contactless payments, authentication is made by entering the PIN of the Edenred card,
- irrespective of the above, it may be necessary to enter the PIN for a smaller payment – depending on the settings of POS Terminal.
Edenred shall not be responsible for payments made using the Virtual Card by a third party to which a mobile device with the installed Google Pay Application and Virtual Card was made available.
In the event of theft of a device with a virtual card, the Cardholder is obliged to have Edenred to block the card immediately. You can block Edenred card by:
- website mojedenred.sk in the “My cards/Block card” section,
- mobile app Edenred Benefity,
- phone no. 02/50707333
As a Cardholder, please note that this card blocking is final, and you will need to be issued a new Edenred card. Therefore, inform your employer immediately if your Edenred card has been blocked.
Ticket Service, s.r.o. does not charge any fees for generating or adding the Edenred card to the Google Pay Application. The fees for using the Virtual Card are the same as for transactions made via Edenred card.
Google Pay is a registered trademark of Google LCC