Informácie k elektronickej pobočke pre našich partnerov

ČO VYBAVÍTE ONLINE NA WWW.EDENRED.SK?

Vďaka elektronickej pobočke vybavíte pár klikmi uzatvorenie zmluvy, oznámite zmenu údajov o vašom sídle alebo prevádzke, výmenu POS terminálu, môžete požiadať o zaslanie nálepiek na označenie vašich akceptačných miest a dostanete sa ku všetkým novinkám a súťažiam.

• Potrebujete zaslať poukážky na preplatenie?
1. Poukážky spolu s vyplnenou súpiskou nám pošlite ako ceninu poštou (do 500 €) alebo kuriérom (nad 500 €) na adresu Edenred Slovakia, s. r. o., Karadžičova 8, 820 15 Bratislava. Pred zaslaním vám odporúčame poukážky opečiatkovať na zadnej strane, kde nie je uvedená hodnota a čiarový kód. Ide o ochranu v prípade krádeže či straty zásielky. Poukážky vám preplatíme prevodom na váš bankový účet.
2. Využite možnosť dať si preplatiť vrátené stravovacie poukážky Ticket Restaurant® priamo na kartu Ticket Profi®. Financie budete mať okamžite k dispozícii a pripravené na platbu v zmluvnej sieti partnerov Edenred.
3. Stravovacie poukážky môžete odovzdať aj v niektorom z veľkoobchodných stredísk METRO pri pulte služieb partnerom.

• Máte záujem s nami uzatvoriť novú zmluvu, prípadne nad rámec terajšej zmluvy prijímať vo vašej prevádzke ďalšie typy našich produktov?
Zaregistrujte sa cez registračný formulár.

• Potrebujete vykonať zmeny údajov v terajšej zmluve, ako sú číslo účtu, meno konateľa, IČO, DIČ, IČ DPH, sídlo a iné?
Napíšte nám cez kontaktný formulár.

• Presťahovali ste, zatvorili alebo ste rozšírili počet svojich prevádzok?
Používatelia poukážok a kariet budú aj naďalej navštevovať vaše prevádzky, pričom postačí, ak nás informujete o uvedených zmenách, a my zabezpečíme aktualizáciu všetkých relevantných údajov o vašich prevádzkach.
Napíšte nám cez kontaktný formulár.

• Zmenili ste platobný terminál a prijímate platbu kartou Ticket Restaurant®?
Aby mohli vaši zákazníci aj naďalej využívať možnosť platby kartou Ticket Restaurant®, dajte nám vedieť o vykonaných zmenách a my zabezpečíme registráciu vášho platobného terminálu na bezproblémové používanie kariet Ticket Restaurant®.
Napíšte nám cez kontaktný formulár.

• Potrebujete na označenie vášho akceptačného miesta nové nálepky alebo vzory poukážok?
Obráťte sa na nás a zabezpečíme doručenie nálepiek a poukážok na vami určené kontaktné miesto.
Napíšte nám cez kontaktný formulár.

Ak nám napíšete cez kontaktný formulár, na všetky vaše otázky vám v pracovných dňoch do 24 hodín odpovie náš operátor zákazníckeho centra.

Nenašli ste, čo ste hľadali? V menu stránky kliknite na „Ako vám môžeme pomôcť ?/Akceptačné miesta–prevádzky“. Tu nájdete všetky ďalšie často kladené otázky, dokumenty na stiahnutie, vizuály aktuálnych poukážok a kariet, označenie akceptačných miest (vizuály nálepiek), ako aj novinky a aktuálne prebiehajúce súťaže.